Download het gratis stappenplan en ga aan de slag met jouw authentieke merk.

VIP Middag

Powerbranding

Als ondernemer kun je soms even behoefte hebben aan een korte krachtige inspiratiemiddag. Geen ellenlang traject. Gewoon even kunnen sparren met iemand die goed kan luisteren, goed kan spiegelen en je weer even op het juiste pad kan zetten.

Deze rol vervul ik regelmatig voor ervaren ondernemers die even wat input nodig hebben om hun merk te revitaliseren. De redenen kunnen divers zijn:


Soms kan het vuur in jezelf en in je onderneming door (persoonlijke) omstandigheden even op een laag pitje zijn beland.

Er zijn van die momenten in je leven

dat je toe bent aan iets nieuws.

Je voelt je onrustig. Je wilt heel veel, maar weet niet goed hoe je moet starten.

Daarom wil je onderzoeken wat het ook alweer in de kern is wat jij met jouw merk in de wereld te zetten hebt.

En hoe je dat kunt doen op een manier dat het voor jou ook (weer) een fijne energieke manier van ondernemen oplevert.

Ik heb Saskia benaderd omdat ik van alles deed, maar het leek of al die zaken niets met elkaar te maken hadden. Ik had 4 (of 5) kaartjes op zak en afhankelijk van de persoon en setting had ik een ander verhaal. Soms over de installatie van duurzame maatregelen in gebouwen, dan weer over persoonlijke ontwikkeling van medewerkers en weer een andere keer over het stimuleren van burgerkracht bij bewoners.

Maar ik was op zoek naar MIJN verhaal. Wat was nou mijn bijdrage in al die initiatieven die ik had lopen: van energiebesparing bij sportverenigingen tot workshops over burgerkracht. Door de begeleiding van Saskia heb ik nu een logische positionering voor mijzelf, die ik makkelijk kan vertellen aan klanten en waarin mijn diverse opdrachten en ervaringen een plek hebben gekregen.

– Penny Nugteren, verandermanager

Of je start een nieuwe samenwerking

en je wilt samen even op 1 lijn komen.

Dan wil je een aantal zaken helder krijgen:

  • Wie ben ik?
  • Wat zijn wij samen?
  • Waarin overlappen onze kwaliteiten en waarin zijn wij aanvullend?
  • Met welk verhaal zetten we onze samenwerking in de markt?

Wij willen onderscheidend zijn in alles wat wij doen. De keuze voor Saskia was voor ons een logische vanwege haar naamsbekendheid. Saskia heeft ons bewust gemaakt van de typische kenmerken die wij onszelf in cv’s toe-eigenen maar eigenlijk niets persoonlijks zeggen. Ze heeft ieder van ons geholpen om tot een persoonlijk profiel te komen en dat ook naar elkaar te pitchen. Intern heeft het ons enorm geholpen om iedereen in zijn/haar kracht te zetten, omdat duidelijk werd waar wij energie van krijgen.Van opdrachtgevers krijgen wij terug dat onze personal branding profielen echt vertellen wie wij zijn en waarin wij ons onderscheiden.

Victor Ludlam, oprichter BLUE ocean COMmunity, een samenwerkingsverband van zelfstandige senior portfolio- en risicomanagement professionals.

een middag

Uit de waan van de dag

Wellicht heb je nog een andere bijzondere aanleiding dat je een middag wilt sparren. Even een middag uit de waan van de dag wilt breken en nieuwe inzichten vergaren. Even stilstaan bij een specifiek onderwerp rondom jouw personal branding en ondernemerschap.

Neem dan gerust contact met mij op.

Download het stappenplan

Laat je gegevens achter en ontvang het
Personal Branding Stappenplan.

Voornaam E-mailadres Ik ga akkoord met het privacyreglement.