Bouw aan jouw authentieke merk

ontdek de verhalen waarmee je de beste klanten aantrekt
en wordt bekend als een autoriteit in jouw vakgebied

Veel consultants, trainers en organisatieadviseurs belanden bij mij aan tafel met steeds weer diezelfde vraag:
"Hoe verkoop ik mezelf beter?”

Als Personal Branding Coach help ik je om deze vraag te beantwoorden en te ontdekken waarin jij uniek bent. Als je dat helder hebt is de volgende stap om jezelf krachtig en authentiek presenteren met een aansprekend verhaal. Waardoor mensen jou niet alleen gaan zien als dè autoriteit in je vakgebied maar ook als iemand met wie ze graag willen werken

Het bijzondere is dat juist organisatieadviseurs, coaches en trainers die barsten van de talenten vaak behoorlijk onzeker kunnen worden van hun eigen veelzijdigheid.

Onlangs sprak ik nog iemand die totaal geen zicht had op haar eigen unieke talenten.

Vijf jaar rolde ze van de ene in de andere opdracht. Daarbij werkte ze met MKB-bedrijven, accountants maar ook in de publieke sector. En nu is er opeens stagnatie. Iedere keer als ze zichzelf probeert te verkopen krijgt ze de deksel op haar neus. En opeens voelen de successen van die afgelopen vijf jaar als een serie van toevalstreffers.

“Zo bijzonder was het nou ook weer niet wat ik in al die opdrachten heb gedaan.” vertelt ze mij. Terwijl ik toch echt hele andere dingen hoor. Een bedrijf dat ze ongeveer van de afgrond heeft weten weg te trekken waarvan de eigenaar haar later in vertrouwen vertelt: “Je hebt mijn bedrijf gered.”

Maar hé, dat is toch allemaal heel normaal dat je zoiets kunt?!

Dat kan toch iedereen?

Zo grappig en tegelijk ook best triest dat jij je vaak totaal niet bewust bent van je eigen bijzondere talenten. Veel mensen zijn op dat vlak één grote wandelende blinde vlek. Omdat je dat wat je goed kunt, zelf heel normaal vindt. Het is iets waar veel adviseurs die ik spreek last van hebben. Waardoor ze zich te klein houden en klanten ook hun waarde niet zien. Als ze een potentiële klant moeten vertellen wat ze te bieden hebben zijn ze veel te bescheiden.

En online laten ze ook te weinig van zichzelf zien. Want: ‘Tja, wat heb je nu eigenlijk te melden?!’
Zo blijf je onzichtbaar voor die klanten die je zo juist goed zou kunnen helpen.

Peter worstelde ook met de vraag hoe hij zichzelf beter kon verkopen. Hij werkt ruim acht jaar voor zichzelf onder de mooie titel van verandermanager. Als ik Peter vraag wat hem onderscheidt van andere organisatieadviseurs of verandermanagers dan wordt het stil.

“Ik stuur heel sterk op persoonlijk leiderschap.” mompelt hij. Die term heb ik ook in mijn LinkedIn profiel gezet. Maar toen ik een klein onderzoekje op LinkedIn deed zag ik dat nog 163,937 mensen zich profileren op leiderschap.

Ik zie een lichte wanhoop in zijn ogen. Peter heeft geen idee waarin hij anders is dan al zijn vakgenoten en hoe hij dat over de bühne brengt. En dat zie ik terug op zijn website.

Man wat een saaiheid op een rijtje

De website van Peter is een soort informatiefolder met droge informatieve teksten. De grappige integere persoonlijkheid van Peter vind je nergens terug. Van de manier waarop hij zijn diensten aanbiedt word je niet gretig om met Peter aan de slag te gaan. En dat geldt ook voor zijn LinkedIn profiel. Het is maar goed dat Peter een warm netwerk heeft met mensen die hij niet hoeft uit te leggen waar hij goed in is! Want de indruk die hij online achterlaat doet geen recht aan alles wat hij heeft te bieden. En hij is niet de enige. Rui 80 % van de adviseurs heef een dergelijke grijze-muizen-website waar klanten gapend weer van wegklikken.

Peter weet dat er nog veel meer inzit dan hij nu kan laten zien.

Hij draait op zich niet slecht maar er begint routine in te sluipen. Hij heeft het gevoel dat hij hetzelfde kunstje gaat herhalen. Hij wil niet meer afhankelijk van zijn netwerk zijn maar ook daarbuiten bekend worden als de ‘go-to-expert’. Vaker gevraagd worden om presentaties te geven. Gezien worden als een autoriteit in zijn vakgebied.

Wat Peter mij vertelt hoor ik steeds vaker in de markt Adviseurs die mij vertellen mij dat ze volgende stap willen maken met hun bedrijf.
Alleen hebben ze geen idee hoe ze dat aan moeten pakken. Ook Elmar wilde destijds een volgende stap maken.

“Door met Saskia te werken aan mijn personal branding was ik in staat succesvol een nieuw pad bewandelen. Ze heeft mij uitstekend geholpen om erachter te komen wat mijn unieke kwaliteiten zijn die mij onderscheiden en die mij de meeste energie geven. Dit deed zij op een wijze waar menig loopbaancoach wat van kan leren.

Ook heeft ze mij geholpen om een goed verhaal op te bouwen waarin de rode draad van mijn loopbaan is verbonden aan de kwaliteiten die ik altijd inzet. Hierdoor was ik zelfs de kandidaat van “buiten de branche” die uit een selectie van 25 werd gekozen. Dit was me niet gelukt zonder Saskia. Saskia bezit ook veel kennis op het gebied van marketing, sales en storytelling die ze ongemerkt ook aan je overdraagt. Tot slot is het gewoon een feestje om met haar te werken. Ik ga altijd volop energie weer terug naar huis na een gesprek met haar.”

The Power of Personality

in mijn gloednieuwe personal branding training ga je zien wat jouw unieke personal brand omvat zodat jij niet meer vergelijkbaar bent met anderen in jouw markt. Je ontdekt hoe je succesvol de juiste verhalen inzet zodat je altijd en overal overtuigend jezelf kunt presenteren, op papier en aan tafel.  Je leert hoe je jezelf online en offline op de kaart zet zodat je concurrenten het nakijken hebben.

Je krijgt meer focus en een glashelder aanbod waardoor je effectiever de juiste klanten aantrekt en meer rust werkt aan de groei van je bedrijf.

Deze training is uniek in de markt. Omdat ik hem speciaal heb ontwikkeld voor trainers, organisatieadviseurs en coaches die al de nodige meters hebben gemaakt in hun vak. Mensen die al een aantal jaar een eigen bedrijf hebben. Die een visie of aanpak hebben die ze graag in een aansprekend verhaal willen verpakken waar klanten wel op moeten aanslaan. Consultants die zichzelf een groter podium gunnen en meer van zichzelf willen laten zien.

Zie jezelf als een krachtig A-merk

Succesvol ondernemen gaat erom een authentiek sterk merk te worden. Ga staan voor jouw visie en neem mensen mee in datgene waar jij voor staat. Wees niet bang om een eigen stemgeluid te laten horen. Daardoor word je herkenbaar en gaan mensen je volgen.

Breng een scherpe focus aan in wat je doet en met wie jij wilt werken. Dan word je voor klanten interessant en krijg je een aantrekkelijke positie in jouw markt.

Laat je niet langer leiden door wat op je af komt. Maar ontwikkel je bedrijf rondom jouw eigen concept.

Wat je ontdekt in The Power of Personalilty

P

Purpose; waar doe jij het voor?

Hoe je glashelder in beeld krijgt wat jou drijft en waar jij voor staat. Op een dieper niveau dan je wellicht verwacht. En ook hoe je hiermee je eigen markt kunt creëren.

E

Ervaring en expertise die jou uniek maakt

Hoe je jezelf onderscheidend maakt met jouw (levens)ervaring en expertise. Doordat je unieke elementen leert uit te lichten of jouw bijzondere combinatie ontdekt waardoor je uniek bent in jouw markt

R

Resultaten die jij brengt glashelder benoemen

Hoe je de juiste verhalen inzet zodat je vol zelfvertrouwen over je successen vertelt zonder arrogant over te komen.
Waarbij je altijd een passend verhaal hebt bij iedere situatie. Online en offline.

S

Staan voor jouw visie zodat je wordt gezien als een autoriteit

Hoe jij jouw visie en waarden uitdraagt waar de mensen op aanhaken die jouw visie en jouw waarden delen. Klanten waar je een klik mee hebt trek je hiermee naar je toe. Je ontwikkelt jouw eigen tone of voice. Doordat je een uniek eigen stemgeluid in de markt zet word jij onvergelijkbaar met anderen. Je hebt een effectief plan waarmee je consistent en congruent communiceert op de platformen waar jouw klanten komen. Die kunnen niet meer om jou heen.

O

Online presentatie die jou onderscheidend maakt op LinkedIn

Hoe een LinkedIn profiel ontwikkelt waarmee je anderen in de markt het nakijken geeft. Waarbij alle onderdelen met kloppen en elkaar versterken zodat je iedereen die jouw profiel bezoekt direct overtuigt van jouw kwaliteiten en toegevoegde waarde.

N

Nooit meer jezelf te klein houden

Hoe je voor altijd dat Calimerodopje afgooit en een mindset ontwikkelt waarmee je jezelf met lef laat zien. Gaat staan en je uitspreekt voor voor waar jij in gelooft. Waardoor je onvergelijkbaar wordt met het grijze-muizen-leger van professionals die de dingen doen ‘zoals iedereen dat zo’n beetje doet’.

A

Authentieke verhalen delen

Je leert welke verhalen resoneren bij jouw klanten zodat je hen niet meer hoeft te overtuigen en je vele volgers en fans verwerft. En hoe je die volgers omzet in leads en klanten.

L

Laat je zien op social media op een aansprekende manier

Je wordt zichtbaar op een integere en sympathieke manier op internet. Mensen leren je kennen en gaan je vertrouwen.
Je leert hoe je dat doet op een consistente manier zonder dat het je veel tijd kost.

I

Inzicht in je markt verwerven

Je gaat ontdekken hoe je op een hele eenvoudige manier zicht krijgt op de drijfveren en behoeften van je klanten
En hoe je mensen enthousiast krijgt voor jouw diensten zodat ze jouw ambassadeur in hun netwerk.

T

Testimonials die overtuigen

Je leert het belang van social proof en hoe je deze tool inzet om jouw geloofwaardigheid te versterken.
Je leert hoe jouw klanten je referenties geven die andere klanten direct overtuigen om met jou te werken.

Y

YOU ROCK!

“Samen met Saskia heb ik focus aangebracht in alle ondernemerskansen die ik elke dag (weer) zie,
en dat levert ‘rust’ en leads. Dankje Sas, het was fijn om samen met je te werken.” Gerard Hofmeijer

Wie ben ik?

Ik ben half Fries, half Zeeuws en veel eigenzinniger vind je ze niet snel. Toch heb ik jarenlang in traditionele omgevingen gewerkt, onder andere als headhunter.

Tot ik er helemaal klaar mee was en de psychologische ketens van een goudgerande baan heb losgegooid. Het ondernemersavontuur ben aangegaan.

Dat was niet altijd een gelopen race maar bracht mij oneindig veel voldoening en een fijn bedrijf.

Het positioneren van merken en bedrijven zit al ruim 20 jaar in mijn DNA. In de loop der jaren heb ik honderden managers en consultants uit alle mogelijke branches mogen helpen zichzelf te positioneren voor opdrachten, hun eigen bedrijf op te bouwen of te rebranden.

Door mijn gecombineerde achtergrond van headhunter en marketeer herken ik als geen ander wat jou onderscheidend maakt. Door mijn marketingachtergrond weet ik hoe jij hiermee je eigen markt kunt aanspreken en hoe je de juiste leads en klanten naar je toetrekt.

Ben jij eraan toe om een sterk authentiek merk te bouwen?

“We get stuck when we are more
afraid of change than we are of staying still.”
Seth Godin

Is dit voor jou het moment om te gaan staan voor wat je in huis hebt?
Wil je nu eindelijk wel eens een helder verhaal waaruit blijkt waarin jij onderscheidend bent?
Ben je toe aan een volgende stap in je ondernemerschap?

Succesvolle ondernemers jagen niet op opdrachten

maar laten zien wat ze in huis hebben.

Dat doen ze door hun kennis op een inspirerende manier te delen via social media en op hun website. Door een eigen visie neer te zetten. Door zichzelf te laten zien als persoon met authentieke verhalen. Het gaat over het begrijpen van hoe je content kunt inzetten om een krachtig verhaal te vertellen. Als je dat goed doet, kun je een continue stroom van klanten genereren.

Hoe zou het voor jou zijn om meer zichtbaar te zijn met wat je doet? Gevraagd te worden door klanten die graag juist met jou willen werken?

Het merk ‘Toon’ had veel potentieel, maar was nog een redelijk ongeleid projectiel. Saskia heeft mij goed geholpen en werkt daarbij met een stappenplan /sjabloon om de verschillende zaken die het succes van je merk bepalen aan te pakken.

Het prettige is echter dat zij daarin tegelijkertijd niet streng of rigide is. Als de situatie daarom vraagt kon zij ook schakelen naar andere instrumenten om uiteindelijk mijn persoonlijk branding messcherp te krijgen.

Saskia hielp mij daarbij om m’n eigen tuintje te wieden zodat ik zag wat er altijd al was. Ik beveel haar van harte aan als jij ook op zoek bent naar jouw eigen zakelijke merk. Als je dit beter en scherper in beeld wilt krijgen en daarbij de middelen zoekt om dat professioneel te onderbouwen.

Toon van Tol, commercieel strateeg, directeur Comstratos

Waar sta jij voor?

Hoe trek je die klanten aan die jouw bedrijf verder brengen

In 2007 heb ik mijn baan als headhunter opgezegd om voor mezelf te beginnen. Ik sloot mij aan bij een franchiseclub met grote plannen op het vlak van training en organisatieadvies. Toen ontdekte ik dat ondernemen een vak apart is.

Ondanks jarenlange marketing-en sales ervaring zat ik daar met 500 mooie  visitekaartjes en een lege agenda. Ik zat vast in een keurslijf van die franchiseformule die helemaal niet bij mij paste.

Haarscherp werd ik mij ervan bewust hoe belangrijk personal branding is als basis om succesvol te zijn als ondernemer. Vanuit die basis kun je verder bouwen aan een gezond bedrijf. Want er is nog meer nodig. Een goed business model, een heldere waarde propositie, slimme marketing en een goed merkverhaal.

Ondanks de jaren aan marketingkennis die ik al had, heb ik voor duizenden euro’s aan opleidingen gevolgd om te leren hoe je jezelf als ondernemer in de markt zet met de juiste marketingtechnieken. En ook ben ik opgeleid als business coach.

Ik heb er sinds 2010 heb ik een gezond bedrijf mee opgebouwd. Het goede nieuws voor jou is dat ik alles wat ik in al die jaren heb geleerd heel snel aan jou kan leren. Jij hoeft er dus geen jaren over te doen!

Authenticiteit en klare taal. Die elementen vond ik heel duidelijk terug in de communicatie en aanpak van Saskia.

Wat ik heel praktisch vond is dat Saskia het traject zo goed stuurt dat je zelf aan de slag wil gaan en er op het einde een concreet plan ligt. Nauwelijks 2 weken later ging mijn nieuwe website live en zo kon ik snel de volgende stappen zetten in mijn nieuwe groeicyclus.

– Marnix Somers- Management consultant

Door dit traject kijk ik nu op een meer professionele manier tegen het zaken doen aan.

Daarnaast profileer ik mezelf en mijn business doelgerichter. Het volgen van een personal branding traject is een mooie investering in jezelf. Het maakt je zelfverzekerder en je leert hoe je je markt en je doelen helder krijgt, waardoor je gericht en succesvol je klanten weet te benaderen.

-Lia Romeijn interim manager HRM

De training bevat een goede logische stapsgewijze opbouw om merk- markt- marketing vorm te geven.

Het traject heeft mij veel opgeleverd: Helder zicht op mijn klanten, mijn bedrijf, mijn website, mijn perspectief en een versterkt rotsvast vertrouwen. Wat mij betreft is deze training een aanrader met 4 sterren. Nogmaals bedankt Saskia.

– Jeroen Wonders- Executive Coach

The Power of Personalilty

Door dit personal branding programma krijg jij:

  • Helder wat jouw authentieke merkkracht is. Je weet precies wat je waard bent en je kunt jezelf vol zelfvertrouwen overtuigend presenteren.
  • Een aansprekende visie waarmee jij je bedrijf onderscheidend in de markt kunt zetten.
  • Scherpe inzichten in de behoeften van jouw klanten zodat je de juiste klanten aan kunt trekken.
  • Een masterplan waarmee je zichtbaar bent in jouw markt en je leiderschap en autoriteit in je vak laat zien. Waarmee je de klanten aantrekt waar jouw bedrijf op een gezonde manier kan groeien.

De Power Of Personality is als volgt opgebouwd:

  • Praktische online lessen die je in jouw eigen tijd kunt volgen en altijd weer opnieuw kunt bekijken.
  • Templates en werkboeken waarmee je alles succesvol kunt toepassen.
  • Q&A sessies waarin je jouw vragen kunt voorleggen.
  • Masterminds waarin je leert van de cases van anderen.

Ik heb een eigen adviesbureau opgericht en heb goede vooruit-zichten. Zonder jouw inbreng had ik deze groei waarschijnlijk niet doorgemaakt

Nogmaals bedankt voor alle goede dingen die je me hebt meegegeven. Ik ben je daar erg dankbaar voor Bedankt.

– Albert van der Laan

Ik ben goed te herkennen voor mijn doelgroep en trek nu potentiële klanten makkelijker naar me toe

Ik wilde meer structuur en een professionele aanpak. En ik wilde mezelf daarin serieus nemen in plaats van alles aan het ‘toeval’ over te laten. De begeleiding was super, prettig en kundig. Zeer inspirerend. Ik heb nu duidelijke keuzes gemaakt en heb deze verwoord. Dit heeft voor meer profilering, focus en meer structuur gezorgd.

– Andrea van Aken, trainer

Het traject heeft mij nieuwe opdrachtgevers opgeleverd, omdat mijn vindbaarheid enorm was gestegen

De begeleiding heb ik als zeer positief ervaren! Saskia had snel door, waar ik mee verder kon en reikte mij manieren aan om een breder publiek te bereiken. Ik merk dan dat er meer reuring is, ook uit hoeken waar ik het niet verwacht had. Mijn webwinkel heeft door het bredere publiek ook een boost gekregen. Vele klanten komen vaak terug.

– José Melein, eigenaar Woonstins

De Power of Personality is echt iets voor jou

als je jezelf herkent in dit profiel

  • Je hebt altijd mooie resultaten neergezet en je bent nu toe aan een next level in je werk.bedrijf.
  • Je bent gezond eigenzinnig en resultaatgericht maar ook reflectief.
  • Je zit ontwikkelt jezelf continu en je staat nieuwsgierig in het leven.
  • Je wilt jouw ervaring en je visie nog beter in de markt zetten.
  • Je bent iemand die persoonlijk leiderschap toont en verantwoordelijkheid neemt.
  • Je bent bereid het werk te doen dat nodig is om te groeien met je bedrijf.
  • Je wilt diepgang en omringt je graag met inspirerende bevlogen mensen.

JE KRIJGT BOVENDIEN NOG DRIE GEWELDIGE BONUSSEN

Complete online training voor een wervende website ter waarde van 1500 euro

  • Je krijgt de beste structuur en opzet voor je teksten; alle ins en outs van neuromarketing die om effectief  te verkopen via je website.
  • Handigste formats voor elke pagina op je website waarmee je in één klap klaar bent met je teksten.
  • Je leert hoe je op je website mensen niet alleen informeert maar echt enthousiast maakt over jou en je aanbod.

De ultieme training om jouw onweerstaanbare aanbod mee te ontwerpen ter waarde van 1500 euro

In deze training ontwikkel je jouw eigen unieke concept waardoor je jezelf steviger in de markt positioneert en je expertstatus verhoogt.

Je leert hoe je een superaantrekkelijk aanbod ontwikkelt, hier  een pakkende naam voor bedenkt en hoe je dit tegen een vaste prijs aanbiedt.

In je concept zitten duidelijke stappen die de klant gaat nemen om zijn resultaten te bereiken. Van iedere stap geeft je een korte wervende omschrijving inclusief het resultaat dat jouw klant behaalt als jij deze stap doorloopt.

Deze helderheid geeft klanten een goed gevoel en biedt een vorm van zekerheid waar veel mensen naar op zoek zijn.

Als je weet hoe je jouw  aanbod zo aantrekkelijk, verpakt dat mensen liefst onmiddellijk “ja” willen zeggen krijg je meer flow in je bedrijf en groei je gemakkelijker in omzet.

De ultieme training om jouw Branded Linkedin profiel mee te ontwerpen ter waarde van 500 euro

In deze training ontwikkel je jouw onderscheidende Linkedin profiel waarmee je goed gevonden wordt.

Je leert waar een goede headline aan moet voldoen en waarom dat zo belangrijk is. Ook ontdek je hoe je een pakkende samenvatting maakt; waar die aan moet voldoen en welke mogelijkheden er zijn. En je krijgt hiervan diverse inspirerende voorbeelden.

Daarnaast laat ik je zien welke mogelijkheden er allemaal nog zijn om jouw profiel eruit te laten springen ten opzichte van al die anderen op LinkedIn. En hoe je een aantal zaken kunt uitlichten in jouw ‘online etalage’ die jouw personal branding enorm versterken.

En als bonus bij deze bonus leer je nog hoe je effectief kunt netwerken op LinkedIn.

Kies voor Online of VIP?

Online:

de 10 stappen naar een sterk authentiek merk leg ik uit in video’s waarin je precies ziet hoe het werkt. Je krijgt ook de formats, templates en voorbeelden om je eigen merk, je verhalen en je marketing zo scherp te maken dat jouw merk onweerstaanbaar wordt voor jouw ideale klanten.

VIP:

Behalve de video’s, transcripties en de live vragensessies krijg je 1-op-1 coaching van mij persoonlijk. We hebben namelijk 3 keer een afspraak op momenten die jou uitkomen. Daarin kun je me alles vragen en denk ik persoonlijk met je mee over je merk, je teksten of je aanbod.

Meld je aan

Online

2000
  • 10 video's waarin je precies leert hoe je jouw merk opbouwt en in de markt zet. Met daarbij voorbeelden en templates waardoor je er zelf makkelijk mee aan de slag kunt.
  • Online sessies waarin je je vragen persoonlijk aan mij kunt voorleggen en kunt leren van anderen.
  • De complete online bonustraining voor een wervende website.
  • De complete online bonustraining voor het ontwikkelen van een onweerstaanbaar aanbod.
  • De complete online bonustraining met tips en voorbeelden voor een onderscheidend aantrekkelijk Linkedin profiel
  • Vier keer een 1-op-1 sessie persoonlijke coaching met mij

VIP

3000
  • 10 video's waarin je precies leert hoe je jouw merk opbouwt en in de markt zet. Met daarbij voorbeelden en templates waardoor je er zelf makkelijk mee aan de slag kunt.
  • Online sessies waarin je je vragen persoonlijk aan mij kunt voorleggen en kunt leren van anderen.
  • De complete online bonustraining voor een wervende website.
  • De complete online bonustraining voor het ontwikkelen van een onweerstaanbaar aanbod.
  • De complete online bonustraining met tips en voorbeelden voor een onderscheidend aantrekkelijk Linkedin profiel
  • Vier keer een 1-op-1 sessie persoonlijke coaching met mij
Populair

Alle bedragen zijn exclusief 21 % btw.
Heb je nog vragen of twijfels, voordat je je aanmeldt?
Blijf er dan niet mee zitten. Mail mij even via saskia@depersonalbrandingcoach.nl

Neem vrijblijvend contact op

Wil je meer weten over dit unieke personal branding programma? Of wil je hierover graag een keertje skypen? Laat je gegevens achter en ik neem binnen 48 uur contact met je op.

Download het stappenplan

Laat je gegevens achter en ontvang het
Personal Branding Stappenplan.

Voornaam E-mailadres Ik ga akkoord met het privacyreglement.